20 november 2006

Ny jobb

Nå må jeg skrive litt, hvis det skal være noe vits i å ha en blogg. Det er blitt lenge siden nå. Har egentlig mye jeg skulle ha skrevet litt om. Samt mange bilder jeg burde legge ut på Flickr, men det får komme etter hvert.
Som overskriften antyder, så har jeg nå fått meg nytt arbeid i Sandefjord! Etter 17 år i samme jobb, 7 år i Tønsberg, sier jeg den 31. januar 2007 farvel til Wenaas AS dept. Emergency & Rescue. Her kan du gå inn på vår nye hjemmeside og se hvor fin den er blitt:
www.wenaas112.no
Jeg begynner den 1. februar 2007 hos Reklameservice AS i Sandefjord, hvor jeg skal jobbe med solfilm og sikkerhetsfilm for biler og fasadevinduer. Det blir en spennende utfordring som jeg ser fram til med stor forventning. Her kan du se litt av hvilke produkter Reklameservice tilbyr:
www.reklame-service.no
Jeg skal her bygge videre på en allerede oppstartet kundeportefølje i Vestfold og etter hvert i Telemark. Jobben vil bl.a. bestå i å selge disse produktene, samt å montere disse filmene hos våre kunder.
Men jeg må innrømme at det er litt rart å slutte i en jobb som jeg har hatt i 17 år, og som jeg attpåtil har likt meg godt i. Men det kan jo være greit å gjøre en forandring et par ganger i livet. Dette er andre gang i mitt arbeidsaktive liv at jeg bytter jobb. Den første hadde jeg i 15 år, da jeg var ansatt på Mjølløst Vernehjem. Da som gartner, miljøarbeider og nattevakt.
Jeg hadde nå lyst til å gjøre en forandring, jeg kunne tenke meg å ha en jobb i Sandefjord i stedet for å kjøre fram og tilbake til Tønsberg hver dag, og så vil det vel være lurt å gjøre et bytte nå før jeg blir "mange og femti".




Etiketter:

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kjære Geir.
Gratulerer med ny jobb. Det var sprekt gjort i din alder!!
Jeg har et oppdrag til deg: kan du lage en Logo til Øynes Gartneri og Hagesenter?
Vi skal ordne med hjemmeside og trenger en bra Logo mm.
Hilsen Solveig

søndag, 28 januar, 2007  

Legg inn en kommentar

<< Home