23 mars 2008

Aurora 3

Aurora vokser og vokser
Måtte jo kle med i gult på 1. påskedag!


Gul som en påskekylling.
Det har skjedd
mye siden sist. Aurora vokser og legger på seg så nå er hun oppe i 1900 g.
Hun har fåtte egne klær på seg og ligger nå i egen seng med rosa "himmel".
Hun har også bli
tt badet for første gang og alt ser ut til å gå bra med den lille skapningen.

Vet du forresten hva Aurora betyr? Det er et latinsk navn som betyr "Morgenrøde". Navnedag er 30. juli, og det er omlag 1500 andre i Norge som heter det samme. Det var først rundt 1990 at dette navnet begynte å bli populært i Norge. Det er mye brukt i Finland hvor ca. 0,41% av kvinnene i landet har dette navnet, og i Spania hvor ca. 0,33% av kvinnene har navnet. Blant jentebarna i Finland er det derimot hele 2,44% som heter Aurora.

Her er noen nyere bilder:

"Er jeg ikke fin
i egne klær da?"




Eget skilt har hun

fått på senga si




"Jeg tror jeg tar meg en blund igjen
jeg, så kan dere bare stå der og glane."







En bestemt liten dame
kan hun også være.

Etiketter: ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Gratulerer så mye med det nye barnebarnet! Hun er kjempe søt! :)

Hilsen Ingun Ø.B.

mandag, 24 mars, 2008  
Blogger Geir said...

Takk skal du ha!

tirsdag, 25 mars, 2008  

Legg inn en kommentar

<< Home