04 desember 2008

www.øynes.no

Ny hjemmeside

Jeg har siden muligheten til å bruke bokstavene æ, ø og å i et domenenavn, eid domenet øynes.no. Først nå har jeg tatt skrittet videre til å opprette en hjemmeside til det domenet.
Så nå er altså hjemmesiden www.øynes.no operativ.
Den vil nok endre seg litt i den
første tiden til alt ettersom jeg ser ting fungerer. Siden vil nok fungere som en startside eller portal til forskjellige undersider og med lenker til andre relaterte sider.
Håper du tar en tur innom og at du klikker på det som er aktive lenker. Kanskje du finner noe som er interessant. Jeg vil komme til å legge ut diverse nyttige gadgets også, slik som f.eks. værmelding. God fornøyelse!

Etiketter: ,

2 Comments:

Blogger Are Karlsen said...

Hei Geir!
Jeg savner informasjon om teltmøte-prosjektet ditt på bloggen din!

onsdag, 08 april, 2009  
Blogger Geir said...

Takk for påminnelsen Are, dette skal jeg gjøre noe med.

fredag, 10 april, 2009  

Legg inn en kommentar

<< Home