07 oktober 2009

India

Forberedelser

Nå er det bare litt over 2 dager til jeg setter meg på flyet på Gardermoen med kurs for India. Turen skal først gå til Frankfurt, hvor jeg skal møte min reisekamerat, Harald Elvegård. Han kommer med et annet fly fra Bergen. Sammen skal vi fly videre til Bangalore i India, vi skal en tur innom New Delhi, og videre til Varanasi. Deretter går turen hjem igjen via New Delhi, Frankfurt og Gardermoen.
Turen til India er i egenskap av styremedlem i Nytt Livs Lys Norge. Vi skal besøke to prosjekter som Nytt Livs Lys støtter i India. Det ene er Bibelinstituttet i Bangalore og det andre er et 50-års jubileum for skole og menighetsvirksomheten i Varanasi.
Jeg vil forhåpentligvis kunne informere deg om hva vi opplever på denne reisen her på bloggen. Følg med, følg med!

Etiketter: ,