10 oktober 2009

India 6

Bildeglimt fra Bangalore
(Bildene begynner nedenfra i denne posten)
Godt å få legge seg i en "kongelig" seng etter en lang flyreise, selv om jeg sov noe på flyet også.
Nydelig beplantning utenfor flyterminalen på den nye flyplassen i Bangalore.
Utgangspartiet ved flyplassen i Bangalore.
Mange som ventet på sitt reisegods, og der dukket den turkise kofferten min (Vibecke's) opp. Den var i alle fall lett å få øye på!
Imponerende hastighet, høyde og utetemperatur under flyreisen til India.
På flere skjermer inne i flyet kunne vi følge med flyruta hele veien og være orientert om hvor vi var.
På flyplassen i Frankfurt møtte jeg Harald Elvegård som jeg reiser sammen med. Han har vært i India flere ganger og er uunnværlig på denne reisen!
Her ser du den store jumbojet'n vi fløy med til India, Boing 747.
Kjempestort reklameskilt på taket til flyterminalen i Frankfurt. (Noe for deg Yngve?)
Ingen tvil om at vi er i "Euroland".
Flyplassen heter altså Frankfurt Airport.
Her ser du flyet jeg kom med fra Gardermoen.
Take off fra Gardermoen kl. 07.00.

Etiketter: ,